قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، خون بیشتری ریخته می‌شد
سه شنبه، 2 تير 1405     ساعت: 09:16
فرهیختگان: قالیباف در پاسخ به منتقدان تند مذاکره در خصوص مذاکرات گفت: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد. رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران گفت: برنامه «به وقت ایران» انصافاً یکی از برنامه‌های خوب در حوزه کارشناسی است. البته به برخی موارد آن نقد دارم، اما در مجموع برنامه خوبی است. دیدم در این برنامه اعلام شد که کاش فرودگاه مهرآباد را می‌بستند تا تیم مذاکره‌کننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان می‌گویم اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.


درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: