استعفای اولین سرمربی بعد از ناکامی در جام جهانی
يکشنبه، 7 تير 1405     ساعت: 10:48
سرمربی ۶۲ ساله تیم ملی اسکاتلند، پس از حذف تیمش از جام جهانی ۲۰۲۶ از سمت خود استعفا کرد. به گزارش ایسنا، اسکاتلند که در گروه C با هائیتی، مراکش و برزیل هم‌گروه بود، در اولین بازی خود هائیتی را یک بر صفر شکست داد اما سپس با شکست مقابل مراکش (۰-۱) و برزیل (۰-۳) از صعود به مرحله یک‌ شانزدهم نهایی بازماند. حالا استیو کلارک سرمربی تیم ملی اسکاتلند، از سمت خود کناره‌گیری کرد. فدراسیون فوتبال اسکاتلند این خبر را اعلام و تایید کرد. کلارک از سال ۲۰۱۹ هدایت تیم ملی را بر عهده داشت. او اسکاتلند را به یورو ۲۰۲۰ (اولین تورنمنت بزرگ پس از ۲۳ سال، بدون صعود از گروه) و یورو ۲۰۲۴ رساند و همچنین اسکاتلند را برای اولین بار از سال ۱۹۹۸ به جام جهانی برد. کلارک در بیانیه‌ای احساسی گفت: سخت‌ترین بخش این خداحافظی، بازیکنانم هستند که بدون آنها، خاطراتی که از سال ۲۰۱۹ ساختیم، وجود نداشت. آنها شایسته همه تمجیدها و تحسین‌ها هستند و برای من افتخار بزرگی بود که سرمربی آنها باشم و برای جانشینم آرزوی موفقیت دارم.


درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: