|
پیامی که سردار قاآنی به اسرائیل منتقل کرد
تاريخ خبر:
دوشنبه، 1 تير 1405
ساعت:
09:44
همشهری آنلاین: سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سربازان ارتش اسرائیل پیام داد.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه نوشت: سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست ، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!!!، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید. امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد. خود دانید.
|